Brandlarm och pooldopp?

I lordags var det minst sagt intensivt pa Sundancer. Nytt bokningssystem sa Jay var med mej dom forsta par timmarna. Fint vader var det sa folk var uppe tidigare an vanligt. Efter att Jay hade dragit var jag anda tvungen att ringa honom hela dagen pga problem dagen lang. Brandlarmet gick igen for att nagon var smart nog att branna toast. Jag fick mer panik an forra gangen och hittade nastan inte numret till brandstationen. Men tillslut loste det sig och nagra lagomt buttra brandman kom pa besok. Efter detta sa gick nyckeln pa nyckelknippan av, den nyckeln som ar mest anvanbar. Den som gar till alla dorrar (jag har glomt vad man kallar en san nyckel), lordagsstaderskan hade precis tappat bort sin nyckelknippa med sin extranyckel pa nar jag behovde nyckeln som mest. Kan nog bero pa att hon var mer bakis an nagon annan i byggnaden.
Nar allt hade borjat lugna ner sig kom det in ett gang pa 10 pers och pastod att deras band skulle spela dar pa eftermiddagen (?). Sen ville dom ha  en massa ol aven. Eftersom vi bara serverar till gaster gav jag ett blankt nej till svar. Detta var inte direkt populart sa jag fick ringa managern och losa det hela. Det visade sig att han hade drabbats av sin vanliga glomska och glomt att beratta allt detta for mej. Det loste sig i alla fall tillslut och jag fick sta ut med ovasendet tills det var dags for hemfard. Da fick jag smita ut pa framsidan eftersom det hangde ett hot om pooldopp over mej.

Sondagen spenderades hemma med schizohunden och plugg. Plugget gick sadar, men jag kande i alla fall igen litegrann fran mid-semester examet. Det trodde jag inte om mej sjalv.

Nu ska jag plugga leukemi hela dagen, gora ett arbete och biokemi. Ciao.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lilla vännen, huvudnyckel...

2008-11-10 @ 20:46:04
Postat av: Hanna

Dar har vi det! Jag kunde bara komma pa master key..hehe.

2008-11-11 @ 03:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback