Datorn

Verkar som att min dator har bestamt sig for att fungera nu. Efter tva manader och tre inlamningar till databutiken verkar det som att dom har lyckats losa problemet (" ta i tra"). Men personalen i databutiken har varit jattetrevliga och mkt snalla, kanns nastan som att jag kanner dom vid det har laget.
Sa forhoppningsvis blir det mer bloggande framover! Kanske inte direkt pga av allt skolarbete men definitivt efter det!

Annars var jag och kollade in tva rum igar i white gum valley som ar ett bostadsomrade i narheten av fremantle. Inget av de tva stallena var nagot jag kunde tanka mej. Men jag har i alla fall lart mej att man ska fraga om fler detaljer innan man bestammer sig att titta pa rummet. Man lar sa lange man lever helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback