Osmidighet

Har varit mkt dom senaste dagarna plus att min dator verkligen har lagt av, måste nog lämna in den tror jag bestämt. En uppdatering på vad som hänt de senaste dagarna kommer förhoppningsvis imorgon. Nu är det skolarbete som gäller, har inte varit prioritering av detta den senaste tiden. Dags att ta igen lite nu. Så det som hänt i helgen och före det kommer som sagt i morgon.

Kan i alla fall komma med en nyhet och det är att i dag slog jag nästan halvt ihjäl mej när jag föll på väg uppför trappan i skolan. Nä men skämt åsido så stukade jag handleden vilket betyder att jag numera springer runt med ett bandage på armen. Ska på återbesök imorgon för sjuksköterskan ville kunna utesluta att jag inte brutit något. Det är bara min osmidighet som lyste igenom där för ett ögonblick. Så nu måste jag nog på allvar sluta springa runt i flip flops eller "thongs" som dom kallar dem här då de verkligen är livsfarliga. Hoppas att jag slipper röntgen iaf.



Kommentarer
Postat av: Anneli

Varför är jag inte förvånad?!:)
Krya på dej!

2008-03-11 @ 16:27:40
Postat av: Johanna

Hur är det med armen? Syster Johanna kan titta...

2008-03-12 @ 16:50:45
Postat av: Hanna

Haha, ja horni handleden mar relativt bra nu!

2008-03-13 @ 09:37:38
Postat av: Petra

Shit.. här har man glömt att tita på din blogg några månader å så kommer man in å du är i Australien! Jag är MYCKET avis!
Sköt om dig! Å bara så du vet är det World tour i beachvolley i Adelaide 25-30 mars. Åk dit å kolla för sjutton! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback