Kings Park

Kanns som att jag har en hel del att skriva om har. Men det ar fortfarande lite svart eftersom jag inte har en egen dator. Ska dock lamna in den imorgon sa jag hoppas att det loser sig till det basta. Nar jag har fatt tillbaka den tanker jag satta mej ner och skriva alla mail som jag inte hunnit svara pa an.

Kan ju i alla fall beratta lite kort om helgen.

Fredag
Middag i Freo. Riktigt trevligt, darefter motte vi upp nagra pa en bar i narheten. Daribland vara flatmates.

Lordag
Lordagen spenderades i Kings Park inne i Perth. Ska tydligen vara varldens storsta stadspark och jag kan intyga att den verkligen var enorm med sina 400 hektar. Dom hade gym, tennisklubb, golfbana och mycket mycket mer dar. Sen tror jag vi raknade till fyra brollop som holl till dar under dom timmar vi befann oss dar. Men det var verkligen vackert med utsikt over Swan River och Perth.
Lordagskvallen blev lugn.

Sondag
En liten tur in till Fremantle dar vi shoppade lite klader. Fick antligen ett par skor som jag tror jag kan vandra en bit i utan att misshandla mina fotter eller for den delen snubbla runt i flip flops allt for ofta.

Hoppas att det gar att lasa trots att dom tre sista bokstaverna i alfabetet saknas i denna text. Jag far lov att lagga in nagot slags bildinlagg senare nar bildfunktionen har bestamt sig for att fungera i min blogg.
Hej sa lange!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback