Pluggdag hemma

Tack för alla gratulationer både här på bloggen och utöver denna!

Var längesedan jag var hemma och pluggade en hel dag. Det finns så mkt mer som lockar när man är hemma. Det är ju iofs min extrakurs som jag pluggar nu. Tänk om jag inte hade haft den, då hade jag varit hel ledig idag. Attans.
Det som absolut förstör för mej när jag är hemma och ska försöka plugga är den förbannade datorn, den står ju här framför mej här nu när jag har böckerna uppslagna. Finns mkt spännande att utforska där och idag vet jag inte hur många gånger jag har skrivit in "Perth" på google. Verkar som en mkt trevlig stad, dock en oas på västkusten med inte så mkt annat runtomkring!=)

Nu sitter jag här med kaffekoppen framför mej, alltid en bra grej när man ska försöka väcka sig själv till liv. Men nu är det dags att göra sista rycket fram till 18 för sen är det kördags!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback