Phadderutgång

I fredags var det äntligen dags för phadderutgången som vi väntat på så länge! våra gamla phadderbarn hade lagat middag och ordnat med fest. Verkligen supertrevligt att umgås med dom igen! Det bar av till Birger där det var riktigt roligt denna gång. Massor med roliga och en del mindre roliga(såklart) människor var där. Även några oväntade klasskompisar befann sig där. När vi hade varit där ett tag upptäckte K att klockan helt plötsligt var kvart i tre! Vi förstod inte riktigt hur tiden hade kunnat gå så fort så vi pallrade oss ut och upptäckte när vi kom ut att klockan inte alls var tre utan två! Fattar inte riktigt hur vi lyckades. Men det var rätt skönt att dra hem lite tidigare. Juristen utanför som ville hyra min cykel höll däremot på att garva ihjäl sig när han fick reda på vad vi gjort.

Igår var det dags för S 25 års fest! Det var riktigt trevligt och det fanns massor med mat att äta! Saluhallen blev det och det var oxå riktigt trevligt även om jag kände mej mer än nöjd när det var dags att åka hem.
Idag har inte varit en speciellt produktiv dag. Har åtminstone lyckats få ner några ord om min julros. Även om jag har alldeles för mkt kvar att skriva:S
Imorrn börjar även plugget på allvar och det ser jag inte alls fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback