Middag och målning

I lördags lyckades hela familjen Kastman tillslut krångla sig iväg till Bergvik för att träffa delar av släkten. Pappa fyllde ju år i torsdags så det blev lite firande. Grillning och tårta är ju inte alls fel!


image65

Tjocka släkten...


Senare på lördagskvällen bar det av till Ljusne för lite partaj med tönnebrofolket. Jag har inte varit i Ljusne på flera år så därför var det minst sagt problematiskt att hitta rätt. Hann inte vara där så länge heller innan det bar av till stan. Folk försvann till höger och vänster så tillslut var det bara jag och Sandra kvar. Vi hamnade på JH efter att ha tillbringat en  lång stund i kön. Väl därinne insåg jag att det inte alls var mkt folk i min egen ålder som befann sig där. Detta ledde till att vi gav upp alldeles för tidigt och tog en korv istället=)

image66

Arbetet i full gång


Annars har dagarna ägnats åt att måla lite på uthuset och nu har jag även börjat med att jobba med Felix igen. Fixade även till håret lite hos frissan. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om klippningen än, men frisören var åtminstone en av de trevligaste jag haft. Synd att dom inte kan vara både trevliga och klippa bra, men en dag ska jag väl träffa på en sådan också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback