Fredag

Gårdagen var inte att leka med, efter en tolv timmars arbetsdag somnade jag gott. Jag orkar inte följa med på någonting vare sig trivselkväll, bio eller gå ut för all detta jobbande. Men men jobb kan ju vara skoj det med..=)

Bloggläsandet fortsätter och jag har numera snöat in lite på båda Schulmanbrödernas bloggar. Jag fattar inte hur man kan få så ointressanta saker att bli intressanta. Men underhållande är det åtminstone vilket ju precis är det jag vill att det ska vara.

Fick reda på att jag klarat den sista tentan vilket betyder att jag för första gången har en sommar utan omtenta. Det betyder med andra ord att dom två sista veckorna på sommarlovet är helt blanka. Kanske bäst att fundera på att ta det lugnt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback