Sport

Detta har varit en lång helg. Började i fredags då vi fick se snygg-erik och käka hur många snittar vi ville på BJ. Efter en liten missbedömning om hur lång kön skulle vara blev vi där ganska länge. Det var i alla fall skoj.
I lördags låg jag mest i sängen hela dagen, blir lätt så nuförtiden efter en utgång. Tog det lugnt med en hamburgare på orvars igår. Idag blev det en tur på stan samt att det har varit extremt mkt sport på tv idag, trevligt trevligt. Jag tror jag såg allt. Men såklart sände dom inte herrarnas slalom som nog hade varit roligast att se. Men men, kanske nästa gång. Får väl se det på sporten ikväll antar jag men först : playa del sol!!
För den som inte såg det förra veckan är det verkligen ngt att se!=) Det blir ersättningen för Hey Baberiba för min del tror jag, klockren serie! Tro nu inte att det enda jag gör är att se på tv=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback