Alzheimers

Idag var det lång dag i skolan. började med att man åkte dit för att vara seriös redan till kl 8. upptäckte vid lunch att jag hade glömt mellanmål och föreläsningsmaterialet hemma. Så det var bara att sätta sig på cykeln och cykla hela lååånga vägen hem och tillbaka igen. hjälpte ju inte att det var hemskt varmt ute.
När jag så kommer tillbaka till skolan nöjd och glad över att jag nu fått med mej det jag skulle upptäcker jag att mellanmålet blev kvar hemma. ibland blir man så trött på sig själv. Men jag skyller det hela på att vi läser om Alzeimers sjukdom just nu. Det är nästan så att man känner igen vissa symptom hos sig själv. läskigt.  Eller så kan det möjligvis vara så att jag har ngn form av psykos. framtiden får utvisa helt enkelt =)

Har kommit fram till att jag inte kan ta hand om min ekonomi. den ser redan riktigt mörk ut för denna månad. fattar inte hur jag lyckas, helt obegripligt...




Kommentarer
Postat av: Enna

det ordnar sig.. det gör det alltid. puss

2006-09-26 @ 22:25:45
Postat av: Rasmus

Nice sida!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback