Tentaperiod

Upptäckte att jag inte hade plitat ner nått här på ett tag. Kan bero på att det är tentaperiod nu igen och jag måste banka in allt vi har haft den här terminen i huvet. Inte alltid lika lätt. Så just nu ser mitt privatliv inte så strålande ut. Man cyklar till skolan i ottan och kommer hem lagomt för att göra matlåda och gå och lägga sig. Illa, illa. Men jag måste ju plugga som en galning den här veckan så att jag kan gå på balen på slottet på lördag med gott samvete!=) Imorrn blir det lite shopping inför helgen, kommer säkert att bli alldeles för mkt inhandlande eftersom jag inte har hunnit med att gå på stan på evigheter känns det som. Jag har ju en tendens att bli galen på stan har jag upptäckt, men det är ju alltid så mkt man vill ha och behöver. Fast imorrn blir det tråkiga måstegrejor, inte alls roligt.

Imorrn flyttar förresten min nya roomie in. Har redan vant mej att bo själv efter bara fyra dagar. Men jag måste väl återigen be en bön och hoppas på en någortsånär normal person. Spännande spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback