Nya skor

Känns som att jag alltid börjar mitt blogginlägg med att berätta hur dåligt det går att blogga. Det stämmer ju faktiskt alldeles för bra även. Om man ska ge någon form av uppdatering är väl att det firas födelsedagar som aldrig förr. Verkar som att alla fyller år under denna tid av året, mig inkluderat. Massor av jobb och jag börjar få panik för jag fattar inte hur jag ska göra alla experiment innan jag blir 3 år så att säga. Då är det nämligen meningen att man ska vara färdig med sina experiment och börja skriva på sin uppsats. För det tar tydligen 6 månader (om inte ännu längre) :( Man ska ju i princip författa en bok. 
Det som är positivt är att jag ska bli en riktig bra på att springa nu när jag införskaffat mig nya skor. Testade dom idag och dom var fantastiskt bra. Kanske beror på att mina förra ser ut som på bilden under, med egentillverkade lufthål, haha. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback