Hemresa och Adelaide

 
Jahapp, här händer det inte mkt. Jag har en massa att göra på jobbet för tillfället samtidigt som jag försöker vara med och organisera ett symposium i Maj. Alltid intressant att jobba i grupp när man försöker organisera något. Men det blir nog bra tillslut!
 
Annars har jag bokat min hembiljett! 1Juli till 14 Augusti blir det, men jag blir i Sverige mellan 12 Juli och 14 augusti eftersom konferensen i Milano måste avverkas först. Ska bli så himla skönt. Ser fram emot lata dagar hemma i Tönnånger! Kom förbi på en fika vetja! Jag har redan börjat planera vilken vägg jag ska måla denna gång. Det brukar bli en vägg varje gång jag är hemma och nu var det ju ett tag sedan! :)
 
Här kommer lite bilder från när vi var i Adelaide på konferens! Vi hyrde först en bil och åkte till Kangaroo Island där vi spenderade ett par dagar innan konferensen. Här är bilder från första dagen!
 
 
Långt där borta kan man se Kangaroo Island
 
 
 
Andrew backar in bilen på färjan!
 
 
Här försöker vi stå på ett ben med en kraftigt gungande färja
 
 
 
 
 
 
Matthias, jag, Ayaka och Cary
 
 
Utsikt!
 
 
 
Matthias och Ayaka
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback