Den senaste tiden

 
Har varit ganska upptagen den senaste tiden eftersom Daniel ju nu är här!:) 
Sen har jag även börjat spela fotboll igen, efter ungefär en 9 års paus. Jo och jag har gått med i Melbourne Uni women's soccer och det är väldigt roligt faktiskt! Dom har 4 lag i 3 olika divisioner. Till vår överraskning blev vi uttagna till topplaget. Nu kanske ni tänker, men shit dom måste ju vara superbra på fotboll. Men låt mig nu förklara att fotboll knappast är toppsporten i detta landet. Alltså finns det inte så många bra tjejer, alls haha. Jag tycker kanske fortfarande inte att vi platsar i det absolut bästa laget, men men. Vi spelade vår första match igår i regn och kyla och inte vann vi heller, haha. Men vi spelade helt ok och jag tror det kan bli bra tillslut!
 
I lördags firade vi min och Annas födelsedag. Min i förskott och Annas i efterskott. Vi åt middag på Afghan Gallery som är en finfin restaurang och sen hade dom köpt biljetter till en komedishow med Akmal som är en känd komiker så vi fortsatte dit efter middagen. Melbourne Comedy festival är ju en stor happening som håller på i en månad varje år!
 
 
 
Middag och tårta på afghan gallery!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback