Patch-clamping

 
Man skulle ju kunna tänka sig att det lugnade ner sig lite efter våra presentationer förra veckan. Det känns lite tvärtom faktiskt. Mina experiment eskalerar och på fredag tyckte min supervisor att det var en jättebra idé att jag presenterade en artikel fastän jag har mitt confirmationmöte på måndag. Halelulja. Så nu försöker jag sätta mig in i whole-cell patch-clamp recordings bland annat. Kanske att det släpper efter måndag, för då är det ju ändå "bara" mina experiment kvar. Sen lovar jag (tror jag) att det inte blir så mycket klagande mer :)
Annars längtar jag sönder efter Sverige och alla som finns där hemma. Bara en sån sak att gå in på ica. Älska Ica, eller varför inte Coop för den delen. Så länge det är svensk matbutik för att inte tala om klädbutik med humana priser, haha. Fast såklart längtar mest efter min fina pojkvän, familj och vänner. dag firar jag och Daniel förresten 2 år. Det går fort när man har roligt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback