Det börjar närma sig

Allt börjar så sakteligen falla på plats. Har det inte med jobb eller bröllop att göra så har det med packning. Även om det är en hel del kvar. Mina housemates är så oerhört generösa och låter mig hyra ut mitt rum medan jag är borta. Hittade en riktigt trevlig filur som flyttar in direkt när jag drar på tisdag. Fatta att jag drar på tisdag!? Sanslöst. Jag har för övrigt tappat mitt korttidsminne. Det är väl vad stressen gör med en. Glömmer saker konstant. Just nu längtar jag mest efter att få sitta på planet och göra ingenting. Har längtat efter att få göra ingenting hur länge som helst nu. Eller att få sova utan att vakna upp mitt i natten av att jag behöver komma ihåg att göra saker. I går natt vaknade jag kl 04 för jag kom på att jag skulle ladda över bilder till Emma på hennes USB. Jag är rätt imponerad över att jag ens kom ihåg det överhuvudtaget. När jag skriver mail har jag vid flertalet gånger börjat med "Hi Hanna," Hade ju blivit lagomt pinsamt eftersom de flesta var till mina handledare. Men då hade dom ju i alla fall fått reda på hur förvirrat det är i min skalle för tillfället. Just för tillfället försöker jag uppdatera mina data så att dom ska kunna ta över mitt jobb medan jag är borta. Jag har "kom ihåg" listor överallt, men det värsta är ju att jag glömmer bort var jag lägger dom så det går ju sådär med den saken. Jag gjorde en på datorn även, men det var på hemdatorn och tror ni att jag kom ihåg att ta med den? Näe just det. Haha.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback