Sköna Söndag

Haft en fin helg såhär långt. Igår var det köttbullefest hemma hos Emma för våra vänner. Vi hade missberäknat antalet lite och gjorde köttbullar på 3,5 kg köttfärs. Vi åt inte ens upp hälften. För att fortsätta på samma tema gjorde vi chokladbollar till efterrätt. Fransmannen i sällskapet tog med sig helt gudomlig ost i tillägg som vi slukade snabbt. Kvällen slutade lite snöpligt med en utspilld drink och blöta kläder och därmed ingen utgång. Men lika glad för det var jag. Vinkade av dom andra och gick och sov istället.
Idag har vi avverkat en brunch och efter en sväng till Uni är jag nu hemma. Städ och tvätt står på schemat. Det är fantastiskt fint väder ute så det blir nog bestämt en promenad lite senare. Lyssnar på Kents nya skiva och har ett litet sting av hemlängtan närvarande idag. Inte farligt, men det behövs lite svensk musik som muntrar upp lite tror jag bestämt. Ska nog ta och sätta på något annat än Kent för det var då banne mig inte muntert, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback