Sömn

Jag är så otroligt beroende av sömn och jag har kännt mig så otroligt trött på sistone. Ibland måste jag helt enkelt sova ikapp lite och det funkar faktiskt på mig. Därför blev bloggen lite lidande även såklart. Men ikväll blir det att lägga sig tidigt och jag ska försöka ta mig upp till gymmet på morgonen är det tänkt.
Annars är det rätt mkt med en BBQ som vi organiserar på måndag för alla studenter i byggnaden, samtidigt som vi gör telefonlistor, har möten, förklarar saker för förvirrade "heads of departments" och försöker klara upp alla förvirrade mail som som en strid ström landar i inkorgen varje dag . Detta har såklart att göra med den nya studentföreningen jag har valt att engagera mig i. Ytterst förvirrande för tillfället men jag har en känsla av att det kommer att bli alldeles toppen tillslut!
Squeaky beach, Wilsons prom (i brist på nya bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback