Europa

Idag fyller finaste pappa år! Han firar med att göra mitt jobb där hemma, nämligen att kanthugga. Haha. Ett som är säkert är att han är supernöjd över att äntligen ha blivit pensionär!
 
Annars känns aningens kaotiskt på den här sidan av jorden just nu. Det är lit review, talks och experiment som ska hinnas med innan det bär av mot Europa. Även om det är lite mer än 2 månader känns det jag har kvar att göra nästan helt ouppnåeligt. Jag vet i alla fall var jag ska spendera min helg...
 
Europaresan känns inte direkt som att det kommer att bli någon slappade direkt. Har snart bokat alla mina flygresor och boenden. Skall avverka både Tyskland och Italien innan det är dags för svealandet. Bröllopen känns lite som att dom avlöser varandra och någonstans däremellan ska jag klämma in att träffa alla. Jag längtar i alla fall som tusan och allra mest ser jag fram emot min vecka i Tönnånger. Vad går upp emot Tönnånger liksom? Inte mkt där ute i världen :)
Här nedan kommer bildbevisen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback