Aubergine- och kikärtsgryta med kokosmjölk

Efter en hel dag med sprängande huvudvärk bar det av hemåt. Väl hemma slog jag till med en vegetarisk indisk gryta. Johanna och jag har nämligen utmanat varandra där vi måste laga en ny maträtt varje vecka eftersom vi är så sjukt less på alla dessa måltider man lagar om och om igen. Denna vecka är det vegetariskt tema och jag slog till redan på måndagskvällen. Så nu jädrar Johanna är det bara att leverera!;) 
Matlagning kan även rekommenderas för den med huvudvärk. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Var den god då? :)

Postat av: Johanna

Jisses vad snabbt det gick. Nu fick jag prestationsångest

2012-07-16 @ 22:23:52
Postat av: Johanna

Och var sjutton är receptet?

2012-07-16 @ 22:24:37
Postat av: hanna

Japp det var smarrigt!!
Va, skulle vi skriva ner receptet? Det missade jag:)

2012-07-18 @ 00:01:09
Postat av: Johanna

Ja men annars kan ju inte jag laga dina smarriga rätter ju.

2012-07-18 @ 06:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback