Nytt år

Det är ju faktiskt nytt år nu. För mig tar det ca 2 månader innan jag kan skriva datumet rätt utan att behöva tänka efter först.

Det som hände under 2011:

- Fick ett scholarship
- Som gjorde att jag flyttade till andra sidan jorden
- Åkte till Paris med den finaste
- Tog en tur till Tasmanien igen
- Gick på salsakurs
- Hade Hejdå-fest och dog lite över alla jag skulle lämna kvar :(
- Bytte jobb
- Firade 1 år med Daniel
- Ja jag har säkert glömt något superviktigt

Detta ser jag fram emot 2012:

- När Daniel äntligen kommer hit!
- När alla andra jag känner kommer och hälsar på?! :D
- Att boka biljetter till något trevligt ställe
- När jag får tillbaka min styrka och kondition på gymmet *host*
- När jag får fantastiska resultat på labbet, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback