Knäppa drömmar

Har verkligen varit dålig på att ta med kameran på sistone. Sist var nog på Australia day och då var det inte ens min kamera eller jag som tog bilderna. Måste bli bättring på den fronten känner jag.
Annars är det fullt ös i labbet för tillfället och Emma började även denna vecka.
Annars har jag funderat på om jag bör skriva ner mina drömmar, för dom är helt sanslöst knäppa. Skrev ned dom prydligt för x antal år sedan (har förresten ingen aning om var den boken tog vägen) och nu börjar dom likna vad dom en gång var. Mycket märkliga. I natt drömde jag att flyttat tillbaka till ett studentrum någonstans med min gamla kursare från Uppsala som jag numera inte har någon särskild kontakt med längre tyvärr. Man blev tvungen att klättra in genom fönstret till ett annat rum för att överhuvudtaget komma in till sitt. Bokhyllan i detta rum var täckt med inredningssaker så att man kunde ändra vad som stod i fönstret om man kände för det. I övrigt ägdes detta studenthus av Saab som även låg nere på bottenvåningen i butikslokalen. Under deras öppettider kunde man nå sin bostad genom deras butik, annars fick man alltså klättra in genom fönstret...
Ja jag säger då det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback