Kassör

Har verkligen varit kass bloggning dom senaste dagarna. Himla intensivt med tidiga morgnar och sena kvällar, så jag hoppas det blir bättre nu till veckan. Vi har varit till IKEA och handlat till Emmas nya hem. Besvikelsen var mycket stor när köttbullarna smakade gummi. Sen spenderade vi 3 intensiva timmar där ändå och köpte massor med grejor, fattar inte hur jag kunde komma ut med en hel påse fast jag knappt tänkt köpa något alls.

Annars har jag blivit vald till kassör eller treasurer som det heter här, i studentföreningen. Det hela var lite utformat som ett amerikanskt presidentval. Tidigare hade man blivit nominerad av andra studenter, sen blev man tvungen att hålla ett tal och berätta varför man trodde att man kunde vara en bra kandidat som kassör och sen blev det röstning. Hur jag lyckades komma segrande ur striden har jag då ingen aning om. Men det kommer att bli ett spännande år, det är en sak som är säker!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback