OS abstinens

 
Just nu är det helt sanslöst mycket med allting. Därav det extremt dåliga bloggandet. Det ena avlöser det andra och jag har nog sällan varit såhär upptagen, på jobbet då alltså. När jag sen äntligen kommer hem orkar jag inte göra mkt mer än att äta, sova och kanske glo på tv. Jag har lagat mat till temat förra veckan som var ägg, men har inte pallat lägga upp recept + bild. Har en deadline imorrn så efter det kanske den kommer upp. 
Dessutom har jag ju nästan med besatthet följt OS. Det funkade ju tillslut med SVTplay härifrån och det har varit alldeles fantastiskt. Horisontalläge med OS är inte fy skam. Däremot drabbas jag alltid av någon slags abstinens när det är över eftersom man vänjer sig väldigt snabbt vid att kolla varje dag i 3 veckor. 
 
Annars dagdrömmer jag om min resa till Europa och längtar något alldeles förskräckligt tills jag äntligen sitter på det där planet!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback