Lab olympics!

Jag vet inte riktigt när mitt bloggande kommer att hämta sig. Just för tillfället känns det inte som att det inte blir mkt bättre. Här kommer i alla fall en bilkavalkad från Lab olympics som vi anordnade genom studentföreningen när det var OS på riktigt då alltså. Bättre sent än aldrig med bilderna tänkte jag. 
 
Grenarna var följande:
 
 
 
Trä på sig så många labbrockar som möjligt på tid!
 
 
 
 
Stoppa pippetter i boxarna så fort som det bara gick! Rekordtiden var 1 min och 35 sekunder, prova slå den om ni kan!!
 
 
 
 
Sätta på sig labbhandskar fortast möjligt under vatten!
 
 
 
 
Skjuta pippetter!
 
 
Det var visst inte så lätt att träffa...
 
 
 
 
 
 
TED (Tine, Emma & Desi), lyckliga 2:or!
 
 
Här var dom som vann har jag för mig
 
 
 
 
Delar av gänget!
 
 
Avslutningsvis blev det en tennisturnering på Wii
 

 
Det gick bättre för vissa än andra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback