Tandläkare

Igår var jag till tandläkaren. Hade nästan insett att min enda lagning hade gått sönder. Om det knastrar när man äter så betyder det att något är fel. Tandläkaren måste vara den skönaste jag haft någonsin. Hennes favoritfras var "men såhär kan du ju inte se ut" som hon använde ett flertal gånger under besöket. Jag fick alltså återkomma och laga tre grejor som hade gått sönder lite senare på dagen. Jag börjar fundera på hur bra folktandvården i Söderhamn egentligen är eftersom jag haft dom andra två felen i flera år. Däremot blev det svindyrt eftersom jag fixade alltihopa på en gång. Tandläkaren tyckte synd om mig och gav mig en lagning på köpet, en tandborste och en bettskeneburk. Men gissa om jag har värsta colgatesmilet nu? Jepp, så är det.
Ikväll ska vi ha "halvåtta hos mig" här hemma med ett gäng hungriga studentkillar. Eftersom studenter inte är av det rika släktet blir det spännande att se vad som hamnar på bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback