Melbourne

Nu har jag hymlat med detta länge nog. Dags att göra det riktigt officiellt. Idag kom beskedet om att visumet är klart och om ungefär en månad åker jag tillbaka till MELBOURNE, där jag tänker spendera dom närmaste (åtminstone) 3 åren! Sökte ett stipendie för 1 år sedan och fick i somras reda på att jag faktiskt fick det och att det här verkligen blir av! Är ju verkligen inte billigt att gå i skolan där så hade aldrig kunnat åka utan att få det betalt. Återvänder till samma labb och samma underbara stad med alla dessa fantastiska människor. Har aldrig trivts så bra som när jag var i Melbourne!!! Bloggen tar jag såklart med mig till detta land för 3 gången (!).

Kommer att återse dessa fantastiska människor igen!


Åka på vintur!


Klappa kängurur (ok att det är en wallabee)!
Sitta på Union Square i ösregnet och kolla på footy-final!



Prova jätteskor




Sitta i ett kök och umgås med mina förhoppningsvis underbara house mates!


¨

Leka med mina råttor!



Gå på labfest!




Ligga på stranden!



Hoppas få den här utsikten från mitt framtida hem igen




Åka på roadtrip och se denna fantastiska utsikt igen





Gå på gratisframträdanden




Fika på brunettis




Åka tram!!


Det kommer att bli alldeles fantastiskt, jag är helt säker!!!





Kommentarer
Postat av: Petra

åååh avundsjuk!! :)

Postat av: En Enna

Woho!

2011-09-14 @ 16:49:49
Postat av: Erika

Jaha? Nämen ser man där :). Men nu är det såhär Hanna att jag har funderat på saken. Och jag tror faktiskt du får så lov att stanna hemma med oss. Sådetså.

2011-09-14 @ 20:59:59
Postat av: Hanna

Erika: Jag tror hellre jag släpar med dig faktiskt:)

2011-09-15 @ 20:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback