Absurt

Haft den mest sanslösa dagen någonsin. Började jobba i en mkt ohuman tid eftersom apoteket jag var vid hade märkliga öppettider. De var ett himla oroande hit och dit, samtal åt både ena och andr ahållet och sen slutade dagen med att jag betalade 600 spänn för 3 underskrifter. Undrar om jag kommer att bli så viktig någon dag att jag kan ta 200 spänn per underskrift? Aldrig om jag skulle få gissa. Tyckte mest att hela grejen var absurd. Slockande när jag kom hem i en timme och i natt ska jag kliva upp kl 02.00 för att ringa ett samtal. Den här dagen kommer alltså att både börja och sluta absurt...

Kommentarer
Postat av: Erika

Men vems underskrift var det? Du kan få min för 150 =) Näjustjafan den har du redan.

2011-09-07 @ 20:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback