Kan någon ge mig ett hem på den här sidan av jordklotet?

I går gick jag in på ett apotek i den här staden för första gången på ett bra tag. Måste.ha.antihistaminer. Blir alltid allergisk när jag är här. Någon form av pollen jag inte tål, har nyst som en galning sen jag anlände. I alla fall så blev jag så förvånad över hur trevlig personalen var. Inte alls i säljasnacket utan undrade en massa om vad jag gjorde här i Melbourne etc. etc. Undrar om sånt ens händer på svenska apotek? Det var i alla fall bara en tanke.
Annars går det trögt med bostadsletandet. Vilken överraskning. Idag var jag och tittade på det värsta råtthålet hittills. Men det är väl bara att ta nya tag och börja om. Ska kolla på en till på söndag. Håller stenhårt tummarna för den.

Kommentarer
Postat av: emma

typiskt!!!! hoppas på söndag då...

biiiild!! vill se en bild...

2011-10-20 @ 14:13:10
Postat av: Enna

om jag hade haft ett hus i melbourne så hade du fått bo där!

2011-10-20 @ 16:30:19
Postat av: Johanna

Ja se nu till att hitta ett fint hus utan kryp så att jag kan hälsa på.

2011-10-20 @ 17:18:47
Postat av: Hanna

Jag jag har faktiskt några bilder. Problemet är bara att jag har förlagt datasladden någonstans...

Tack Anne!

Will do Johanna.

2011-10-20 @ 21:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback