Happ

Fortfarande inget tak över huvudet på den här sidan av jordklotet. Ärligt talat vet jag inte hur jag ska lyckas charma dom här down under. Var och tittade på två hus idag som jag skulle kunna tänka mig, även om det ena var lite i överkant prismässigt. Hade velat att dom skulle säga "klart du får flytta in" direkt. Men så blev det ju såklart inte. Så himla svårt att säga vilket intryck dom fick av mig. Inte klockrent måste jag nog tyvärr ändå säga. Fasen. Jo säger att jag måste öva framför spegeln. För att få det att låta naturligt. Haha.

Annars har jag idag läst min projektplan idag på 21 sidor. Jag blev faktiskt riktigt taggad och tycker det här ska bli superkul och jättespännande såklart! Härlig, underbar känsla. Måste vara 2009, då jag var här sist som jag hade en sån känsla. I love it.
Mitt gamla lab har även växt så det knackat sen jag var här sist. Och det är förhoppningsvis fler på ingång, nästan enbart internationellt folk. Inte mig emot. Just nu består labbet av Sverige, USA, Nya Zealand, Kanada och Kina. Inte illa alls. Och fler ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback