Hälsingland mitt eget land

Ja nu är jag alltså hemma i hälsingland med all min packning. Jag har noll koll på var kamerasladden ligger så alltså blir det inga bilder, än åtminstone. Här har det i alla fall varit full fart. Mamma och jag har slitit som djur i trädgården och nu är den äntligen klar för vintern. Förutom löven då men dom har ju faktiskt inte ramlat ner alla ännu. Idag har det varit städning på schemat och nu är jag helt färdig. Får se när jag orkar ta tag i packningen. Har ju tänkt att jag ska stanna några dagar till innan det bär av till huvudstaden igen.
Katten har följt varje steg vi tagit och vägrat att gå ut. Han tror väl att vi ska sticka ifrån honom igen den stackaren. Men nu börjar han sakteligen bli sig själv igen. 
Vi har även ätit tårta och firat att det är 5 år sedan mamma flyttade till Norge för det är banne mig värt att firas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback