Update

Lite mycket just nu.
Anne och Sebastian har anlänt från finnelandet. Guidade runt dem i nya och gamla byggnaden här på campuset. Fick bland annat en påse med Polly som jag kommer att vara dem evigt tacksam. Mina andra labmedlemmar blev riktigt förtjusta dom med. Sen åt vi på Bimbo's pizza (otroligt goda 4 dollars pizzor) senare på kvällen och så släppte jag av dom vid Little Creatures (Perths egna öl) och stack hem för att pack.
Annars har jag spelat fotboll så att jag knappt kan röra. Sjukt otränad med andra ord, men kul var det.
Imorgon flyttar jag och har precis försökt trycka ner alla mina grejor i mina resväskor igen. Konstigt nog tar dom upp mer plats denna gång. Hrm. Får se hur vi löser det med taxin imorgon. Det kommer att bli smockfullt, det är en sak som är säker.
Igår var jag på ikea och inhandlade lite grejor jag behöver till huset jag flyttar till imorgon. Råkade tajma det med världens oväder, himlen var helt becksvart. Men den hann nästan passera medan vi åt köttbullar i restaurangen, så det var ju bra. Däremot har dom slutat sälja svensk mat/dgodis etc. i deras "swedish food market". Lite synd att man inte får tag på marabouchoklad och gott & blandat. Tydligen ska dom ha sitt egna ikea-märke. Ingen mer ABBA sill här inte. Men men, får åka till svenska kyrkan istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback