Sista minuten

Jag är en typisk sista-minuten-människa. Jag drar ut på saker i det oändliga. Allt går långsamt och vill inte bli av. Idag har jag t.ex. läst 1,5 artiklar....på hela dagen! Berätta dock inget för min handledare. Om 5 timmar kommer Lizzie hem och jag antar att jag kommer att städa upp här ca en halvtimme innan. Samma när jag skulle packa för att flytta till andra sidan jorden. Jag låg mest med katten i knät i soffan och stirrade på högen med grejor som behövdes organiseras och packas. Det är jag däremot har talang för är att slösurfa. Lite av det jag är bäst på måste jag säga. Inte för att det blir några blogginlägg eller så gjorda för det. Yeah yeah.
Så nu har jag satt upp lite mål för mig själv. Verkligen på tiden att jag lär mig lite mer om min kamera till exempel. Det har gått hiskeligt sakta med kunskapshämtandet under de 1,5 åren jag ägt den måste jag säga. Dessutom ska jag försöka vara lite mer kreativ här på bloggen. Får se om jag lyckas med det hela eller om det går åt skogen. Vi får se vad som händer helt enkelt. Sen ska jag såklart försöka vara lite mer produktiv i mitt doktorerande...
Lika bra att jag skriver det här, så att det kanske eventuellt blir gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback