Grannen

I lördags anlände min favoritgranne från Tönnånger, Göran såklart! Han hade med sig sin kompis Sune och tillsammans tog vi en tur runt i staden. De fick ävenunderhålla sig själv lite eftersom jag blev tvungen att alternera lite mellan finnarna och dem. Det verkade i alla fall som att dom verkligen gillade Melbourne! Dom insöp mest stämningen i staden i sitt sätt att turista och jag kan inte annat än att hålla med om att den är fantastisk. Dom kunde verkligen förstod varför jag ville flytta hit och spendera några år.
Göran!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men det fins väl bara 1 granne i Tönnånger eller.

2011-11-17 @ 20:52:52
Postat av: Hanna

Nope! I Tönnånger är vi alla grannar förstår du!

2011-11-17 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback