Pizza, Smör & Semester

I helgen blev det alldeles för mycket pizza. Hamburgare med för den delen. Men det var det värt. Köpte ytterligare ett par byxor (oväntat) och nu funderar jag om det är en keeper eller inte. Som ni märker är det stora världsproblem jag dealar med. Annars är jag ytterst förvirrad på mitt jobb. Har försökt inhandlat ett smörpaket nu i två veckor. Ett ligger i Sollentuna och ett annat i Skanstull. Jag sprider smörpaket överallt tydligen. Så mitt egna kylskåp är fortfarande tomt på smör.
I helgen ska jag i alla fall få en välbehövlig semester. Ska till Bryssel av alla ställen och hälsa på två härliga aussisar. Jag gillar aussisar. Det blir nog alldeles kanoners och jag hoppas att vädret är med oss! Over and out nu ska jag packa väskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback