Ork och mobiler

Det fanns ingen ork kvar idag. Jobbet var helt galet och sen har jag befunnit mig i någon slags koma sen jag kom hem. Middagen stod på bordet när jag kom och det var väl en himla tur. Jag som hade tänkt slänga upp några bilder från helgen då jag hade hur mycket energi som helst och städade hela lägenheten samt putsade fönstren som jag grämt mig över sen jag flyttade in. Men nu kan man faktiskt se ut!! Underbart!
Datorn fick sig även en vårstädning och den har blivit hur rapp som helst
Just ja, jag har numera en ny snygg mobil som jag inte förstår mig på. Så om jag ignorerar något sms beror det säkert på att jag inte ens har fattat att jag fått det. Lovar att försöka sätta mig in i den bättre. Snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback