Betapred och långa veckor

Har varit en låååååång vecka. Den tog äntligen slut idag och i helgen får jag äntligen ledigt i 3 dagar. Som jag har längtat.
Annars har jag besökt sjukhuset för en smärre allergisk chock. Jag hade hoppats på att sjukvårdsupplysningen skulle säga åt mig att ta en allergitablett och gå och lägga mig, men icke. Ingen fara på taket, det var dom som hade det mycket värre än mig på akuten. Men hela grejen tog knäcken på mig den här veckan, har inte varit så trött på väldigt länge. Men ingen idé att oroa sig, jag bär numera runt på Betapred!!:)
Imorgon bär det av till förorten för midsommarfirande! Det blir säkert alldeles toppen, men jag känner ett litet sting av saknad från förra året!! Skulle inte varit helt fel att göra det igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback