Pigg & Frisk

Fick ett väldigt positivt besked idag på jobbet, mitt företag tänker höja friskvårdbidraget något enormt. Jag är i chock men inser att jag kommer att vara jädrans frisk och pigg under 2011! Så nu ska jag verkligen sticka iväg och köpa det där träningskortet (näe just det, jag har inte köpt det än).
Annars jobbar jag i helgen, vilket ju kanske inte är någon höjdare direkt. Däremot bokade jag en resa idag vilket ju väger upp mitt helgarbete, tjoho! I favoritmånaden april bär det av och det ska bli rent ut sagt fantastiskt att få lite semester om än bara för en långhelg. Jag tror jag blir tvungen att öva lite på mina språkfärdigheter från gymnasiet däremot. Nej, nu ska jag titta på det sista på Skavlan.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vart ska du åka??

2011-01-22 @ 15:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback