Skänk & Allmänbildning

Jobbar på min allmänbildning ikväll med en dokutmentär om Jussi Björling. Hade nog inte riktigt insett hur stor han var. Men nu vet jag det. Nu är det bara att lära sig annat jag måste veta.

Just ja, jag har ju köpt denna skänk. Kommer om en månad. Hemleverans från Dalarna. Inte illa. Kommer att passa finfint i mitt kök! Nu ska jag försöka reda ut vad jag ska kolla på som inte är Melodifestivalen.

UPDATE: Grannen två våningar över hade satt upp en prydlig lapp i trappuppgången att han skulle ställa till med fest ikväll för sina närmaste vänner till minst kl 01.30 ikväll (!). I självaste trappuppgången träffar jag sedan 15 brudar i partyutstyrsel. Medan musiken dunkar ligger jag nu här i sängen och läser Sköna Hem istället för (som det stod på lappen) traska upp och joina festen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback