Vietnamesiskt

Ok, det var inte bra uppdatering här inte. Inte har jag tagit några bilder heller. Har lite mkt att styra upp för tillfället och hinner inte riktigt med. Jag har även börjat prioritera att träna. Inte en dag för tidigt kan man lugnt säga. Jag har då aldrig någonsin lärt mig hur man tar det lugnt första benpasset. Får stå ut med att knappt kunna gå imorgon.
I fredags blev det Nem nem quan igen. Tog en evighet innan vi fick maten med det smakade lika fantastiskt som förra gången. Vietnamesiskt är verkligen någonting jag kan rekommendera.
Slänger upp några gamla egopics eftersom jag inte har några nya bilder att visa upp.

Kommentarer
Postat av: Enna

Mii lajkii jår picciii

2011-09-07 @ 20:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback