Stockholm filmfestival

Min lilla frånvaro beror på oväntad sjukdom. Inledde mina första dagar efter semestern i sjuksängen. Händer inte ofta (peppar peppar), men det lär väl ta och hända ibland antar jag.
Igår hade jag i alla fall friskförklarat mig själv och drog till rålisparken alldeles här bredvid mig för filmfestival med Sarah, Sara och Jennie! Vi picknickade och försökte vinna musik-quizet och därmed de åtråvärda VIP-platserna.
Insåg precis att jag måste lära mig mer om man hur man fotar i mörker! Var inte det lättaste.
Finaste Sara var där som jag tyvärr inte sett på en evighet!!

Vi var inte ensamma där
Massa ballonger som var ute och flög, uppenbarligen får det plats 36 (!) personer i en sån där.
Filmstarten drog verkligen ut på tiden så därför drog vi lite tidigare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback