Höst

Det känns som höst i luften. Jag älskar hösten. Föredrar boots, tjocka halsdukar, prasslande löv, varm choklad och allt annat som hör till. När jag var liten älskade jag skolstarten eftersom skolan var det bästa jag visste (ok jag var lite allmänt märklig). Kanske är det för att hösten känns lite som en nystart. Man får liksom en chans att börja om på nytt med exempelvis utebliven träning och sen intala sig själv att man kommer bli en sån mkt bättre människa. Jag går i alla fall på det varje år. Träningskort inhandlas och man är peppad till tusen.
Jag är alldeles säker på att just den här hösten kommer att bli något alldeles särskilt. Har en hel massa att se fram emot helt klart!
Nu blir det mer twin peaks på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback