Fantastiska Maggio

Igår efter jobbet var det dags för en liten överraskning som som D hade ordnat. Vi tog en sväng till Djurgården och jag var helt säker på att vi skulle på restaurang eller Grönan. Det visade sig istället att det var en konsert med Veroncia Maggio på Cirkus och ingen var lyckligare än jag! Fullsatt och fantastisk stämning och hon var riktigt riktigt bra live! Även Petter dök upp för sjunga en duett som verkligen fick hela stället att gunga. Jag hade tagit med mig min lilla kompaktkamera eftersom jag inte riktigt visste vad överraskningen innebar. Så här följer några lätt suddiga bilder.

Kommentarer
Postat av: enna

verkar som att ni haft toppenplatser! :)

2011-08-22 @ 21:10:29
Postat av: Hanna

Hehe vi stod med alla fjortisar längst fram serru:)

2011-08-24 @ 08:19:25
Postat av: Ellinore Jonsson

hade velat sett maggio live jag med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback