Uttråkad

Efter några dagar utan internet hemma är jag allaredan uttråkad. Men nu är det åtminstone beställt, synd bara att det tar en evighet för dom att leverera. Erika har lämnat mig ensam kvar där hemma och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Snacka om att man är beroende av internet och sällskap. Igår somnade jag direkt jag kom hem från jobbet, vilket måste betyda att det var himla skoj i helgen för jag var i alla fall helt färdig. Vi tog en sväng till söder där vi gick ut på stället, som var riktigt trevligt.

Kommentarer
Postat av: ennapenna

NÄR kommer nätet egentligen??

2010-09-15 @ 21:56:57
Postat av: Hanna

Det kommer aldrig verkar det som. Dom har seriösa problem. Har fortfarande varken tv eller internet:(

2010-09-17 @ 18:48:40
Postat av: ennispennis

men guud vad gör du om kvällarna??

2010-09-17 @ 20:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback