Kaos

Idag åkte jag till Sollentuna för att lära mig det nya datasystemet som snart kommer att introduceras på jobbet. Det hela började med att snubben som hade öppnat hade lyckats låsa sig ute. Han stod utanför med några vakter som inte heller hade några nycklar. Bra start på dagen. Sen skulle vi leta upp det andra apoteket som fanns i närheten och han inte ens visste var apoteket låg överhuvudtaget (säkert 200m därifrån). Dom hade av någon turlig och oförklarlig anledning en nyckel till apoteket jag skulle till. Så det löste sig tillslut. Sen när vi väl kom in på apoteket tappade han brillorna i golvet så att dom gick i två bitar. Han såg alltså ingenting när han skulle hjälpa mig att förstå systemet. Jag som trodde jag var virrig och klumpig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback