Uppsala

Helgen har spenderats på apoteket, men jag har ändå hunnit med litegrann på sidan av. I fredags var jag ledig så då bakade jag i princip hela dagen lång. Det var längesen sist och riktigt skoj. Köket såg däremot ut som ett bombnedslag efteråt men det är väl smällar man får ta. På kvällen blev det middagsbjudning här hemma. På lördagen drog jag och Johanna till Uppsala för att gå på Kattis och Fredriks utflyttningsfest. Även dom har bestämt att styra kosan till huvudstaden, hurra! Det var riktigt roligt att träffa alla Söderhamnare man inte sett på år och dar.
Angelica var där (dalkulla)
Den enda normala bilden på Andreas som envisades med att göra märkliga poser hela kvällen
Jag käkar min muffin
Några fler
Jag säger ju det
Värden, värdinnan däremot fastnade inte på bild denna gång
Johanna kraxade på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback