Blackeberg

Denna vecka är jag på mitt "utbytes-apotek" i Blackeberg. Det ligger närmre där jag bor och är pyttelitet och man jämför med mitt andra apotek. Det jobbar 5 personer där och man har nästan svårt att vända sig där inne, hehe. Men personalen är verkligen supertrevliga och jag trivdes bra redan från början. Men man är rätt mycket tröttare när man kommer hem på kvällarna. I dag fick jag för mig att jag skulle ta en sväng till gymmet efter jobbet även och detta resulterade i att jag nog måste ta och sova snart. Helt färdig. På mina två dagar där har jag bland annat fått råden att inte jobba på ett litet apotek, inte jobba på apotek överhuvudtaget och att verkligen inte bli apotekschef!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback