Baka en kaka

Idag bestämde jag mig för att snabbt sno ihop en kaka till min sista dag på "praktik-apoteket" som är i morgon. Detta resulterade i ett felbak och ett besök på affären för nya ingredienser. Hatar när man tror att man vet hur receptet ska vara och upptäcker att så inte alls var fallet. Suck. Men nu är iaf kakan bakad.
Igår var jag på studiebesök på Tamro. Deras fabrik såg ut som en tomtefabrik på riktigt. Har aldrig blivit så fascinerad av en fabrik tidigare (eller vad nu man ska kalla det) och jag förlåter dom gärna om det blir fel någon gång när dom skickar varor till apoteket. För det var inte så litet avancerat system dom hade. Stackars arma logistiker på det stället.
Igår hann jag även med en sväng till Therese på middag. Hon bor vid fridhemsplan (sjukt centralt) i en supersöt liten etta med sin pojkvän.

Kommentarer
Postat av: NA

jag pakade brecis en vit kladdkaka! kul med tamro, kanske söka jobb där? :)

2010-05-28 @ 18:26:35
Postat av: Hanna

Nja. Jag är ju inte direkt logistiker:)

2010-05-29 @ 08:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback