Hemma

Nu är jag hemma i svealandet igen. Jag har på några dagar hunnit presenterat mitt arbete, släpat runt min familj på BMC, fått ett diplom och varit på min examensfest. Har alltså varit några hektiska dagar i Uppsala, men absolut inget i närheten av uppsatshetsen och nu har jag också landat hemma i Tönnånger igen.
Dessutom har jag fått praktikplats i Stockholm denna termin, närmare bestämt i vasastan. Så nu är det ett febrilt bostadsletande som gäller. Uppsala eller Stockholm spelar ingen roll.
Dessutom ligger jag lite efter i bilduppdateringen här på bloggen. Bilder från sista tiden i Melbourne kommer så snart jag har vunnit över min jetlag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gästrummet står ledigt, Daniel ska jobba i Holland så det vore trevligt med lite sällskap.

2010-01-16 @ 22:11:54
Postat av: Hanna

Jippie! Det var precis det jag hade hoppats på!:) Jag hör av mig till veckan! Letar bostäder som bäst nu!

2010-01-17 @ 10:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback