Hänt sedan sist

Hänt sedan sist:
- Är numera inneboende i Hammarby sjöstad hos Johanna och Daniel. Mkt nice! Vi äter antingen pizza eller sushi till middag, perfekt!
- Fått tag på ett rum i en villa i Bromma med en halvgalen fd lyxhustru som även är yogainstruktör. Hon verkade supergullig och nybakat frukostbröd ingår i hyran, haha.
- Varit på avskedsfest i Täby där det var dans på vardagsrumsgolvet halva natten
- Avverkat första dagen på praktikplatsen och där insåg jag att:
- Två av mina gamla kursare befinner sig på detta apotek
- Vi nog måste ha den bästa handledaren någonsin
- Jag är ledig två dagar i veckan
- Att jag på min första dag hjälpte till att städa upp översvämningen som alla barnvagnar orsakade
- Alla var otroligt snälla och välkomnande!

Kommentarer
Postat av: Emma

good for you!

2010-02-02 @ 07:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback